Sunday, February 28, 2021

Aulora Pants


Thanks for sharing 😱😱😱
Testimony dari Jakarta

Hari ini aku mahu sharing MENGAPA aku pakai AULORA PANTS dari JEPUN. Produk daripada #BEInternational

Pada bulan Dec 2017 - Dikenal pasti tulang belakang aku ada "slip disc" (tulang rawan tergelincir). Dengan ada ini "slip disc" aku sangat susah untuk melakukan kerja harian di tapak pembinaan walaupun hanya berjalan kaki.

Disarankan oleh doktor untuk membuat pembedahan untuk meringankan sakit ini. Aku tidak setuju untuk mengambil langkah tersebut sebab takut dikemudian hari selepas pembedahan tulang belakang aku tidak dapat melakukan kerja kerja berat atau bersukan.

Pada bulan Mei 2019 - Aku dikenalkan seluar aulora daripada rakan sekerja aku Rebecca Ong Sin Yee. Tidak berfikir panjang aku terus membuat pembelian kerana telah sekian lama aku juga telah mencuba pelbagai cara untuk meringankan sakit ini.

Daripada pemakaian aulora pants selama 2 bulan, kesakitan "slip disc" aku semakin pulih dan tidak sedar ia tidak pernah sakit lagi walaupun aku melakukan kerja kerja berat. Sehingga hari ini aku tidak pernah berhenti memakai aulora pants.

Disini aku ingin berterima kasih kepada pengasas syarikat kerana membawa produk yang begitu "simple yet powerful" kepada kita untuk mendapatkan balik KESIHATAN kita. Berterima kasih juga kepada rakan sekerja dan sekarang upline aku Rebecca kerana memperkenalkan BE International kepada aku. πŸ™πŸ₯°

#AuloraPantsKodenshi #SlipDisc
#farinfrared #LoveOurselves
#bloodcirculation
#whatsappbobo6594574732

beyang Caffe

πŸŽ‰πŸŽ‰Great news! BE International proudly presents the brand new 𝑺𝒆𝒂𝒔𝒐𝒏𝒂𝒍 π‘¬π’…π’Šπ’•π’Šπ’π’ ππ„π˜π€ππ† 𝐂𝐀𝐅𝐅𝐄 (𝐍𝐨 𝐒...